donderdag 25 september 2014

Ik heb een nieuwe baan! van kunstenaar naar padvinder

zaadjes van Japanse Esdoorn, tuin dominee van Blijderveen, Hardinxveld-Giessendam foto: Marijke Bongers

Filosoof

Ok,

bereid je voor,

een vaag,

enigszins fylosofisch stukje.


Omdat de weg er naar toe,

HET PAD

het belangrijkste lijkt te zijn heb ik weer een stukje van mijn onderzoek op de Art Project pagina gezet.

Klik op de link Art Project , scroll naar beneden en kijk onder :



25 september: Ik heb een nieuwe baan!

van kunstenaar naar padvinder

Agenda:

Verder heb ik hier rechts naast de agenda ingevuld.

Je moet me natuurlijk wel kunnen volgen.

let vooral op 18 oktober in de Schaapskooi in Ottoland!


Facebook:

Ik doe veel op Facebook, en snap dat lang niet iedereen daar blij mee is.

Maar het brengt me dagelijks in contact met leuke mensen en dat vind ik belangrijk!

Vooral omdat ik daar vaak mee kan samenwerken of mooie lessen leer.

voor wie er wel op zit en niet weet wat ik daar doe een wegwijzer:

achterdijkje lang de Giessen, Hardinxveld-Giessendam, foto: Marijke Bongers


prive pagina over leven, eten, groen en tuinieren
https://www.facebook.com/SweetandSimpleStuff

sweet and simple stuff pagina, over tips, garens en patronen voor als je zelf creatief bent.
https://www.facebook.com/pages/Sweet-and-Simple-STuff/173019456124371

what to do with all the wool, over de uitdaging om  wol weer een vak en industrie te laten worden.
https://www.facebook.com/groups/313925128708922/

Ik probeer nieuwe paadjes te ontdekken, nieuwe verbindingen te leggen.

Daar werkt internet erg goed bij.

Maar omdat ik ook houd van lokaal en ambachtelijk, kijk ik of ik ook een pad kan vinden om ze te verbinden.

Je hoeft me niet te volgen, loop je eigen pad!

Kijk, alleen als je het interessant vindt, zo nu en dan waar ik mee bezig ben.
Ik zal  terug komen om bordjes neer te zetten!

Gezellig langskomen

Kom gerust gezellig eens langs tijdens de open dagen van mijn Studio/wolwinkeltje.
Maar als je van ver komt of je wilt echt even met me praten. Maak dan alsjeblieft een afspraak.

Het wordt namelijk steeds drukker. En daar heb ik, als liefhebber van SLOW, soms moeite mee.

Het klinkt misschien een beetje onvriendelijk, maar het is goed bedoeld!
Ik vind het zo jammer als ik niet rustig de tijd voor je heb!

xxx
Marijke

1 opmerking:

Julia zei

Wauw! Wat heb je dit leuk geschreven zeg! Heel erg gezellig.